Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Opublikowane w Callcentres
W poprzednim artykule wyjaśniliśmy różnicę między centrami kontaktowymi a call center: centra kontaktowe obsługują komunikację z konsumentami i relacjami za pośrednictwem różnych kanałów kontaktu (głos, e-mail, tekst, chat), podczas gdy call center działają wyłącznie telefonicznie. Między samymi call center również mogą występować duże różnice. To, który typ call center będzie najbardziej odpowiedni dla Twojej firmy, zależy przede wszystkim od jej wymagań. Poniżej wymieniamy rodzaje call center wraz z przykładami. Dzięki temu można się zorientować, jaki typ call center najlepiej pasuje do danej organizacji.
Wszyscy klienci Belfabriek otrzymują przychodzące połączenia telefoniczne. Numer 800 lub numer imienny obniża próg dla dzwoniących, marketing przychodzący zapewnia przychodzące zapytania i tropy, a dobrze wyszkoleni i doświadczeni pracownicy zapewniają przyjemne doświadczenie klienta.
Począwszy od linii zamówień, poprzez stanowiska pomocy, linie informacyjne i służby ratunkowe, centra obsługi przychodzących połączeń telefonicznych mają wielu różnych klientów, dla których trzeba obsłużyć przychodzące połączenia.
Call center, które koncentruje się na połączeniach wychodzących, nazywane jest outbound call center. Ten rodzaj centrum telefonicznego proaktywnie szuka kontaktu z potencjalnymi lub istniejącymi klientami, a pracownicy centrum telefonicznego dążą do uzyskania leadów lub sprzedaży. Znanym terminem dla tego jest telemarketing, który jest formą marketingu wychodzącego.
Wychodzące centra telefoniczne mogą mieć również mniej komercyjne motywy, tworząc dobrą wolę z obsługą posprzedażową lub zbierając pomysły na nowe produkty lub usługi poprzez ankietowanie. Sukces wychodzącego centrum telefonicznego zależy w dużej mierze od doświadczenia jego pracowników. Wiele centrów kontaktowych lub centrów telefonicznych to mieszanka, obejmująca zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące. Chcąc zlecić na zewnątrz telefoniczny kontakt z klientem, można natknąć się na centra telefoniczne o bardzo szerokim zakresie działania, ale także wysoce wyspecjalizowane, w których call center poświęciło się w całości marketingowi przychodzącemu i wychodzącemu dla produktów finansowych, na przykład, i obsłudze kontaktu z potencjalnymi klientami.
Wiele dużych, ale także coraz częściej małych firm decyduje się na outsourcing telefonicznego helpdesku do ogólnego lub specjalistycznego inbound call center. Outsourcing odbywa się głównie na poziomie business-to-business. Zaletą outsourcingu do inbound call center jest to, że pozwala on firmie skupić się na swojej podstawowej działalności, co pozwala zaoszczędzić koszty.
Oczywiście, nie musisz wszystkiego zlecać na zewnątrz. Utrzymanie operacji telefonicznych we własnym zakresie daje Ci maksymalną kontrolę nad tym, co korzystnie wpływa na poziom usług.
Niezależnie od tego, którą opcję wybierzesz, kupując u nas numer telefonu, zawsze jesteś elastyczny.
Skontaktuj się z nami już dziś, aby omówić możliwości !