Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Jako klient Belfabriek otrzymujesz dostęp do wielu wygodnych funkcji telefonicznych. Dzięki temu Twój numer telefoniczny rośnie wraz z Twoją organizacją.
Dla większości klientów Belfabriek standardowe funkcje są wystarczające, ale każda organizacja jest oczywiście wyjątkowa. Dzięki naszemu systemowi IVR możemy budować niestandardowe funkcje dla każdego.
Pomagamy też wielu organizacjom, które zaczęły budować na platformach telefonicznych, takich jak Twillio, ale w końcu utknęły w martwym punkcie lub uznały, że utrzymanie systemu jest zbyt trudne (lub że ceny wsparcia są niebotycznie wysokie).
Jeśli brakuje Ci jakiejś funkcji, Belfabriek może ją dla Ciebie stworzyć. Nasz zespół programistów zbudował już kilka unikalnych funkcji dla klientów na naszej platformie IVR.
Nie ma żadnych ograniczeń co do możliwości systemu IVR: jest on znacznie bardziej elastyczny i rozbudowany niż centrala telefoniczna. Jeśli sobie coś wymyślisz, zaprogramujemy to dla Ciebie po konkurencyjnej cenie.
Incydenty mogą się zdarzyć i często dzwoniący chcą wiedzieć, czy wiesz już o istniejącym problemie. Chcą też uzyskać potwierdzenie, że pracujesz nad rozwiązaniem tego problemu. W takich przypadkach dobrym rozwiązaniem jest automatyczna linia zgłaszania incydentów. Nagrywasz raz wiadomość, a po jej wysłuchaniu dzwoniący mogą zdecydować, czy chcą zakończyć połączenie, czy porozmawiać z pracownikiem.
Udzielanie informacji przez telefon to podstawowa działalność wielu naszych klientów. Często jednak dzwoniący doceniają pisemne potwierdzenie. Można to zrobić, np. wysyłając po rozmowie telefonicznej SMS z potwierdzeniem lub dodatkowymi informacjami. Dzięki połączeniu Twojej bazy danych z naszą platformą jest to bardzo proste.
Dzięki sprytnemu połączeniu numeru telefonu z systemem IVR połączonym z bazą danych, klienci firmy wydającej karty kredytowe mogą samodzielnie aktywować swoją kartę kredytową w dzień i w nocy.
Pozwól swoim klientom kupować Twoje produkty lub usługi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki unikalnemu kodowi klienta i kodom artykułów mogą oni składać zamówienia przez telefon.
Ile energii zużyłeś w tym roku? Pytanie, którego nie muszą już zadawać pracownicy firmy energetycznej, dzięki połączeniu numeru serwisowego z bazą danych firmy. Po prostu sam wprowadzasz odczyt licznika przez telefon.
Często ważna jest możliwość szybkiego wezwania kilku osób jednocześnie. Na przykład dzięki automatycznemu systemowi telefonicznemu w nagłych wypadkach masz odpowiednich ludzi we właściwym miejscu i o właściwym czasie.
Oprócz przeglądania sald bankowych online, wygodna dla klientów jest możliwość sprawdzenia salda za pomocą numeru serwisowego banku i bezpiecznego systemu.
Jak widać na powyższych przykładach, możliwości są nieograniczone. Jaką funkcjonalność telefonu chciałbyś zaoferować swoim rozmówcom? Przedstaw nam swój pomysł, a my go zaprogramujemy!