Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
"Ta rozmowa może być nagrywana, aby zapewnić jakość naszych usług". Każdy, kto dzwoni na służbowy numer telefonu, regularnie słyszy podobne ogłoszenie. Istnieje prawdopodobieństwo, że te numery są obsługiwane przez Belfabriek.
Możesz również skorzystać z funkcji nagrywania rozmów dla swojego służbowego numeru telefonu. Dzięki temu automatycznie nagrywasz wszystkie przychodzące rozmowy telefoniczne. Belfabriek bezpiecznie przechowuje pliki dźwiękowe w chmurze.
Poprzez swój pulpit nawigacyjny masz bezpośredni dostęp do nagrań w przejrzystym interfejsie!
Nagrywanie rozmów telefonicznych nie tylko zapewnia kopię zapasową i dowody, ale jest też użytecznym narzędziem do poprawy jakości usług.
Wybierz nagrania według daty lub numeru i odsłuchaj rozmowy online. Od razu widzisz, które rozmowy już odsłuchałeś. Możesz oznaczyć ważne rozmowy gwiazdką lub pobrać je na swój komputer.
Czy Twoi współpracownicy lub zewnętrzne call center pracują prawidłowo? Możesz to usłyszeć w nagraniach zarejestrowanych rozmów telefonicznych.
Ta funkcja jest tak uniwersalna, że prawie każda organizacja może znaleźć dla niej zastosowanie. Kierownicy zespołów w centrach telefonicznych używają nagrań audio podczas spotkań dotyczących postępu prac. Sami pracownicy po zakończeniu rozmowy w ciszy i spokoju rejestrują swój bilet i w razie potrzeby odsłuchują nagrania.
Nagrywanie rozmów jest też często wykorzystywane jako dowód transakcji lub do sprawdzania zgodności z procedurami!
Tak, jeśli rozmowa została nagrana i zapisana. Nie jest (oczywiście) możliwe nagranie rozmowy po jej zakończeniu.
To zależy od ustawionego przez ciebie okresu przechowywania: 1 dzień, 1 tydzień lub 1 miesiąc.
Uzyskaj nowy numer telefonu od Belfabriek lub przenieś do nas swój obecny numer, a my aktywujemy dla Ciebie nagrywanie rozmów. Możesz też przenieść do nas część swoich rozmów od obecnego operatora, a my będziemy nagrywać tylko te rozmowy.
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych nie jest to konieczne, o ile jesteś obecny przy rozmowie i uprzedzasz o tym, mówiąc na przykład: "Nagrywamy tę rozmowę w celach szkoleniowych".
Jeśli ta funkcja nie jest jeszcze włączona, możesz ją włączyć samodzielnie w aplikacji, a także określić, jak długo rozmowy mają być przechowywane.
Tak, nagrywamy zarówno rozmówcę, jak i rozmówcę i wyświetlamy je w jednym pliku audio. Dzięki temu słyszysz obie strony.
Nie, jest wystarczająco dużo miejsca, aby nagrać długą rozmowę lub stworzyć podcast, na przykład jeśli chcesz nagrać rozmowę z numerem telefonu. Upewnij się tylko, że uzyskasz wcześniej zgodę, aby móc udostępnić rozmowę w formie podcastu w sieci ze względu na ochronę prywatności.
Nie. Aby nagrywać rozmowy, nie musisz używać żadnych innych aplikacji ani mieć mikrofonu w pobliżu telefonu.