Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Masz służbowy numer telefonu, aby Twoi klienci mogli łatwo się z Tobą skontaktować.
Chcesz rozmawiać z większą liczbą rozmówców i lepiej ich obsługiwać. Ale skąd możesz wiedzieć, czy osiągasz swoje cele? Pomiar to wiedza.
Jedną z najczęściej używanych funkcji Belfabriek jest pulpit nawigacyjny ze statystykami połączeń.
Pokazuje ona dokładnie, kto, kiedy i jak długo dzwonił.
Dla Twojej wygody uszeregowaliśmy "najlepszych", dzięki czemu możesz od razu zobaczyć, jak dobrze radzi sobie Twój dział wsparcia telefonicznego lub kto jest oddzwaniany.
Możesz też sprawdzić, które dni tygodnia i pory dnia są najbardziej pracowite. Jest to przydatne, gdy chcesz dopasować poziom zatrudnienia. Kiedy najlepiej zrobić sobie przerwę?
Oto główne korzyści płynące ze statystyk Belfabriek:
Zobacz, które telefony i oddziały otrzymują najwięcej połączeń. Wykorzystaj te informacje, by usprawnić swoje menu telefoniczne.
Zmierz skuteczność kampanii marketingowych i zobacz, które reklamy generują największy ruch telefoniczny.
Chcesz mieć więcej możliwości analizy? Pobierz statystyki w formacie Excel lub XML za jednym naciśnięciem przycisku. Możesz wtedy zastosować własne obliczenia i filtry.
Obszerne statystyki same w sobie są na wagę złota. Stanowią podstawę do podejmowania ważnych decyzji, które pomogą Ci stale ulepszać Twoje usługi telefoniczne. W połączeniu z innymi funkcjami, które otrzymujesz wraz z numerem biznesowym, możesz zbudować wspaniały system telefonii biznesowej.
Na przykład nie trzeba się ciągle logować, żeby mieć wgląd w swoje statystyki. Jedną z wielu opcji dostępnych dla Ciebie jako właściciela firmy jest otrzymywanie regularnych raportów pocztą elektroniczną: codziennie, co tydzień lub co miesiąc będziesz otrzymywać najważniejsze statystyki.
Jeśli funkcja nagrywania rozmów jest aktywna, telefon Belfabriek zapisuje nagrania audio z przeprowadzonych rozmów. Połącz z tym statystyki, a będziesz dokładnie wiedział, dlaczego dana rozmowa trwała tak długo lub dlaczego dany klient dzwonił tak często.
Integracja w czasie rzeczywistym z Twoim środowiskiem programowym
Czy chcesz wykorzystać nasze wszechstronne statystyki w swoim własnym środowisku programowym? To również nie jest problem. Nasze API do statystyk pozwala Ci zintegrować te dane z Twoim własnym oprogramowaniem lub aplikacjami. Pozwala to na nieskończoną liczbę rozszerzeń i kombinacji statystyk.
Sprawdź swoje statystyki połączeń teraz
Klienci Belfabriek mogą w każdej chwili zalogować się i sprawdzić, jak radzi sobie ich numer. Nie masz jeszcze numeru biznesowego w Belfabriek? W takim razie zapoznaj się z dostępnymi obecnie świetnymi numerami!
Kompleksowe statystyki połączeń są zawarte w twojej subskrypcji. Chcemy, aby każdy mógł zobaczyć dobre dane na temat liczby połączeń, czasu ich trwania oraz tego, którzy pracownicy odbierają jakie połączenia.
Wszystkie oddziały są podłączone do kompleksowego systemu statystyki połączeń. Możesz dokładnie sprawdzić, który oddział odbiera ile połączeń. Marketerzy uważają te informacje za bardzo cenne i mogą je dobrze wykorzystać.
Jeśli używasz osobnego numeru telefonu dla każdego kanału medialnego, nasze statystyki połączeń pozwolą ci zorientować się, który kanał przynosi najwięcej klientów. Możesz też sprawdzić, czy ktoś dzwoni z telefonu komórkowego czy stacjonarnego, co może być przydatne przy wyborze mediów.