Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Klienci i partnerzy biznesowi chcą jak najszybciej z kimś porozmawiać. Ale nie każdy pracownik wie, jak odpowiedzieć na każde pytanie.
Dzięki menu telefonicznemu możesz jak najszybciej skierować dzwoniących do odpowiedniej osoby lub działu.
Menu telefoniczne składa się z dwóch części: tekstu mówionego, który informuje dzwoniącego o dostępnych opcjach, oraz komputera, który przetwarza wybory.
Na przykład: "Masz pytania dotyczące rachunku? Wybierz numer 3". W ten sposób rozmówcy są szybko łączeni.
Menu telefoniczne może zawierać do 10 wyborów, po których wszystkie klawisze telefonu zostaną wykorzystane. Możemy również umieścić menu telefoniczne w obrębie menu telefonicznego. Na przykład w pierwszym menu opcji pytamy o język rozmówcy, a w drugim o dział.
W interesie dzwoniącego jest, aby szybko uzyskać pomoc. Udostępnienie dzwoniącym menu telefonicznego z dobrymi opcjami jest pozytywnym doświadczeniem.
Nic nie jest bardziej irytujące dla dzwoniących niż dwukrotne powtarzanie tego samego. Menu telefoniczne kieruje dzwoniących do właściwego pracownika, który może im pomóc we właściwy sposób. Może on być w dowolnym miejscu: w biurze, w domu lub w drodze.
Menu telefoniczne można łatwo połączyć z innymi funkcjami w pakiecie: kolejką połączeń, pocztą głosową, cyfrową pocztą głosową i nagrywaniem rozmów.
Dobre menu telefoniczne zapewnia spokój w dziale; Twoi koledzy odbierają tylko te połączenia, które są dla nich istotne i muszą jak najrzadziej przekierowywać rozmówców.
Klawisz z numerem nie zawsze musi prowadzić do pracownika. W okresach wzmożonego ruchu mo żesz nagrywać wiadomości dotyczące konkretnych spraw lub odtwarzać nagrane wcześniej zapowiedzi. Jest to kolejny sposób na szybką i skuteczną pomoc dzwoniącym.
Jeszcze tego samego dnia aktywujemy dla Ciebie menu telefoniczne na danym numerze telefonu. Możesz samodzielnie wypowiedzieć tekst menu lub zlecić to naszemu logopedzie.
Wyślij nam różne opcje i odpowiadające im osoby lub działy oraz numery telefonów, a my zaprogramujemy je dla Ciebie w ciągu jednego dnia roboczego.
Jest kilka możliwości: możemy zlecić wypowiedzenie tekstu naszemu komputerowi (co brzmi doskonale), możemy zlecić wypowiedzenie tekstu profesjonalnemu aktorowi głosowemu lub możesz wypowiedzieć go przez swój własny telefon komórkowy i przesłać nam nagranie dźwiękowe.
Po pewnym czasie używania pierwszego menu telefonicznego będziesz chciał zmienić lub dostosować opcje, z których mogą wybierać dzwoniący. Oczywiście, że możesz. Możemy to zrobić dla Ciebie w ciągu 1 dnia roboczego lub możesz to zrobić samodzielnie.
Liczba opcji dostępnych dla dzwoniących może być w każdej chwili zmieniona. Z łatwością możesz sprawić, że wirtualny oddział będzie miał więcej lub mniej opcji.
Numery telefonów, które są odbierane w kilku językach, często mają aktywne kilka menu telefonicznych. Pierwsze menu służy często do wyboru języka (wybierz 1 dla holenderskiego, 2 dla angielskiego).