Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online

Polska:0800 088 798
Międzynarodowy:🌍 +31 85 400 5588

Jak przekonwertować użytkowników mobilnych na klientów

Opublikowane w Numery telefonów do obsługi klienta

Niedawny artykuł w The New York Times podkreślił, że telefony komórkowe są coraz częściej używane do zwykłych rozmów telefonicznych. W tym artykule chcemy porozmawiać o tym, dlaczego jest to dobra wiadomość zarówno dla małych, jak i dużych organizacji, i jak można wykorzystać to na swoją korzyść w swojej firmie.

Telefony komórkowe od dawna służą do wszystkiego, oprócz prowadzenia rozmów telefonicznych. A jednak coś się ostatnio zmieniło. Tak wynika z obserwacji Jenny Wortham, dziennikarki technologicznej The New York Times. W artykule opisuje ona, jak jej znajomi zaczęli używać swoich telefonów komórkowych do prowadzenia rozmów zamiast czatów, wysyłając wiadomości Whatsapp lub SMS-y. A znajomi Wortham nie byli jedyni. W ostatnich latach liczba rozmów telefonicznych w USA wzrosła o 14% w skali roku. W Europie obserwujemy ten sam trend wzrostu liczby rozmów i minut połączeń wśród użytkowników telefonów komórkowych.

To dobra wiadomość dla firm, a szczególnie dla tych, które korzystają z numerów serwisowych. Z ostatniego raportu opublikowanego przez agencję badań marketingowych BIA/Kelsey wynika, że ponad dwie trzecie właścicieli małych i średnich firm zgodziło się z tym, że to właśnie rozmowy telefoniczne przynoszą najwięcej wartościowych kontaktów.

Jak zatem przekształcić tę rosnącą liczbę dzwoniących z telefonów komórkowych w płacących klientów? Zacznijmy od tego, w jaki sposób telefony komórkowe są obecnie wykorzystywane.
Lokalne wyszukiwanie

Co roku Google przeprowadza badania na temat tego, kto korzysta z ich usług. Na przestrzeni lat odnotowali oni przesunięcie z komputerów stacjonarnych na tablety i urządzenia mobilne. Na początku października tego roku wyszukiwarkowy gigant stwierdził, że ponad połowa wyszukiwań odbywa się obecnie na urządzeniach z ekranami mniejszymi niż 6 cali.

To ponad 50 miliardów wyszukiwań dokonywanych na urządzeniach mobilnych każdego miesiąca.

Tradycyjnie wiemy, że około jedna trzecia wyszukiwań mobilnych prowadzi do rozmów telefonicznych z firmą znalezioną w wyniku wyszukiwania, a około jedna czwarta osób, z którymi przeprowadzono podobne badania w ostatnich latach, wskazała, że wyszukiwania te doprowadziły do zakupów.

Wspomniane wcześniej badania BIA/Kelsey wykazały nawet, że 57% wszystkich wyszukiwań mobilnych prowadzi do wizyty, rozmowy lub zakupu. W przypadku wyszukiwań na komputerach stacjonarnych odsetek ten wynosi zaledwie siedem procent.

Szybko staje się więc jasne, że koncentrując się na lokalnych wynikach wyszukiwania, w połączeniu z reklamami związanymi z wyszukiwaniem, możemy potencjalnie osiągnąć znaczący wzrost liczby połączeń i konwersji z tych połączeń.
Zaczynamy

Pierwszym krokiem do osiągnięcia tych zwiększonych konwersji jest upewnienie się, że strona internetowa Twojej firmy zajmuje wysokie pozycje w lokalnych wynikach wyszukiwania. Oprócz dobrze przeprowadzonej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, warto również pomyśleć o prowadzeniu reklam związanych z wynikami wyszukiwania, przy użyciu Adwords i podobnych systemów.

W jednym z wcześniejszych artykułów pokazaliśmy, jak wykorzystać Adwords do zwiększenia liczby połączeń z Twoim numerem serwisowym. Dzięki reklamom Adwords, które są zoptymalizowane pod kątem połączeń, osoby dzwoniące są o jedno kliknięcie od rozpoczęcia rozmowy, prosto z Twojej reklamy.
Analizuj statystyki połączeń, aby zwiększyć konwersję

Możemy optymalizować jeszcze bardziej, jeśli zaczniemy od analizy połączeń, które już prowadzą do konwersji. Czy istnieją konkretne godziny, dni lub lokalizacje, które mają wyższy współczynnik konwersji niż inne?
Jeśli jesteś klientem Belfabriek, obszerne statystyki połączeń, które są dostępne w pulpicie nawigacyjnym, są dobrym miejscem do rozpoczęcia takiej analizy.

Poprzez kierowanie reklamy w tych godzinach i lokalizacjach, które widzą wyższe współczynniki konwersji, możesz dalej optymalizować swoją pracę SEO i reklamy.

Na koniec, upewnij się, że stale poprawiasz jakość rozmów. Wykorzystaj nagrywanie rozmów do monitorowania i wyciągania wniosków z rozmów. Rób to wielokrotnie, aby dowiedzieć się, które rozmowy prowadzą do konwersji, a które nie.
Zacznij już dziś

Jako klient Belfabriek, otrzymujesz bogaty pakiet funkcji wraz z subskrypcją. Obejmują one zarówno szczegółowe statystyki połączeń, jak i nagrywanie rozmów.

Jeśli masz jakieś pytania, chciałbyś dowiedzieć się więcej, lub nie jesteś jeszcze klientem Belfabriek, skontaktuj się z nami.

Proszę natychmiast aktywować demonstracyjny numer telefonu.
Proszę utworzyć swój zespół telefoniczny.
I proszę zacząć odbierać połączenia w ciągu 10 minut!

Proszę wypełnić poniższy formularz, a Państwa numer telefonu będzie dostępny natychmiast.

Zadowoleni klienci telefonii Belfabriek: