Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Opublikowane w Wysokość składki Bezpłatna strona
Telefon jest nadal jednym z najlepszych kanałów budowania relacji z klientami.
relacji z klientami. A rozmowy telefoniczne okazały się być niezwykle skutecznym narzędziem
do przekształcania leadów w konwersje. Mówiąc inaczej: łatwiej jest
łatwiej jest dokonać sprzedaży podczas rozmowy telefonicznej niż np. za pośrednictwem direct mail.
Doświadczenia, którymi dzielą się z nami nasi klienci, potwierdzają niezależne międzynarodowe badania, które wykazały, że korzystanie z numeru Freephone lub Premium Rate może przynieść wzrost liczby odbieranych połączeń telefonicznych nawet o 15% w stosunku do zwykłego numeru telefonu.
w porównaniu do zwykłego numeru telefonicznego. Fakt, że ma to ogromny wpływ na rozpoznawalność marki
rozpoznawalność marki, obroty i zyski nie wymaga wyjaśnień.
Wybór więc, aby zacząć używać numeru Freephone lub Premium Rate
do kontaktu z klientem wydaje się oczywisty. Ale który z nich powinieneś
uzyskać? Numer bezpłatny czy numer Premium Rate? Jaka jest naprawdę
różnica między tymi dwoma? Postaramy się dać Ci odpowiedzi w
ten artykuł.
Główna różnica między tymi dwoma typami numerów telefonów biznesowych
Numer bezpłatny jest bezpłatny dla dzwoniących, podczas gdy za połączenie z numerem o podwyższonej opłacie pobierana jest opłata.
w przypadku numeru Premium Rate obowiązuje dopłata.
To, ile kosztuje połączenie z numerem Premium Rate, jest decyzją
podejmuje właściciel numeru. Rozmówcy mogą być obciążani opłatą za minutę lub
za połączenie, ale ile dokładnie, zależy od kraju, w którym numer jest zarejestrowany.
numer jest zarejestrowany.
Przyszli właściciele numerów często pytają nas, jaka jest najlepsza stawka za
połączeń na ich numer Premium Rate. Ponieważ to różni się znacznie od
kraju do kraju, a od firmy do firmy, to jest prawie
niemożliwe, aby podać twarde zasady dla tego.
Nasi eksperci ds. obsługi klienta mają wieloletnie doświadczenie w rozwiązywaniu
tymi i innymi pytaniami w wielu krajach i typach firm.
rodzajów działalności. Chętnie udzielą Ci porady w Twoim konkretnym przypadku.
przypadku.
W zależności od tego, co chcesz osiągnąć ze swoim numerem biznesowym, możesz
możesz preferować numer bezpłatny lub numer Premium Rate.
Jeśli Twoim celem jest przyciągnięcie jak największej liczby rozmówców, numer bezpłatny jest najbardziej logicznym wyborem.
Bezpłatny numer telefoniczny jest najbardziej logicznym wyborem. Ten typ numeru jest
często używany do obsługi klienta, kampanii promocyjnych lub linii alarmowych.
linie alarmowe. Innym popularnym zastosowaniem jest tzw. loss leader, gdzie
gdzie klienci wykonują darmowy telefon, aby zamówić płatny produkt lub usługę.
Dobrym przykładem może być dostawa pizzerii lub usługa zamawiania taksówek.
Jednak darmowy numer telefonu może nie być idealnym rozwiązaniem dla każdej organizacji.
Rejestrując numer Premium Rate, możesz ustalić taryfę, według której
będzie pobierana od dzwoniących. Wszelkie pieniądze, które pozostaną z tej taryfy
po odliczeniu kosztów, są wypłacane Tobie, właścicielowi numeru,
w miesięcznych ratach.
Możesz zmienić tę stawkę w dowolnym momencie za pomocą naszego internetowego
panelu klienta. Bądź jednak świadomy, że możesz przyciągnąć mniej
rozmówców z powodu dodatkowej opłaty.
W tym artykule omówiliśmy najważniejsze różnice pomiędzy
Freephone i numer Premium Rate, jak również dlaczego organizacje
optują za jednym lub drugim.
Prawdopodobnie masz teraz dobry pomysł, który typ numeru jest najbardziej odpowiedni dla Twojej organizacji i Twoich celów.
Jeśli nadal masz jakieś pytania lub chciałbyś sprawdzić, czy Twój
żądany numer jest nadal dostępny w wybranym kraju, skontaktuj się z nami lub porozmawiaj na czacie z jednym z naszych ekspertów ds. obsługi klienta.