Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
W jednym z wcześniejszych artykułów mówiliśmy o różnicy między contact center a call center. W skrócie, contact center obsługują komunikację dla swoich klientów za pośrednictwem dowolnej liczby kanałów komunikacyjnych, podczas gdy call center specjalizują się w obsłudze połączeń telefonicznych.
W tym artykule przyjrzymy się, jakie są różne rodzaje call center, czym się różnią i jak wybrać typ call center, który najlepiej odpowiada potrzebom Twojej organizacji.
Przychodzące centra telefoniczne
Celem numerów premium i bezpłatnych jest generalnie obsługa jak największej liczby połączeń przychodzących. Dobrze dobrany numer telefoniczny obniża barierę dla dzwoniących do Ciebie, a dobrze wyszkolony personel gwarantuje pozytywne doświadczenia klientów. Wszystkie te elementy razem są kluczem do sukcesu Twojego numeru usługowego.
Niezależnie od tego, czy mówimy o liniach telefonicznych obsługujących przychodzące zamówienia, helpdeskach czy serwisach informacyjnych, wszystko to zależy od usług przychodzących centrów telefonicznych.
Centra połączeń wychodzących
Outbound call center specjalizują się w wychodzących połączeniach telefonicznych. Ten rodzaj call center proaktywnie kontaktuje się z potencjalnymi lub istniejącymi klientami w celu osiągnięcia sprzedaży. To jest to, co często nazywa się telemarketingiem.
Ale outbound call center mogą mieć również inne cele dla swoich połączeń, takie jak usługi posprzedażowe, które mają na celu generowanie dobrej woli lub zapytania telefoniczne, które pomagają tworzyć kształt nowych produktów lub usług.
Jak skuteczne jest outbound call center, zależy w dużej mierze od tego, jak wykwalifikowani są call-agenci.
Wiele centrów kontaktowych lub call center świadczy zarówno usługi przychodzące, jak i wychodzące.
Jeśli szukasz outsourcingu działań call center, natkniesz się na wszystko, od bardzo szeroko zorientowanych, które będą wszelkiego rodzaju działalności połączeń, do wysoce wyspecjalizowanych dostawców, takich jak centra telefoniczne, które są wyspecjalizowane w generowaniu leadów dla produktów finansowych. Który typ call center pasuje do Twojej organizacji zależy w dużej mierze od tego, jak bardzo wyspecjalizowane są potrzeby Twojej organizacji.
Outsourcing do call center
Coraz częściej nawet mniejsze firmy decydują się na outsourcing swoich telefonicznych helpdesk lub działań wychodzących do call center. Zaletą outsourcingu jest to, że pozwala on organizacjom skupić się na swoich podstawowych kompetencjach i obniżyć koszty.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o outsourcingu działań telefonicznych lub chcesz założyć własne call center, skontaktuj się z jednym z naszych ekspertów, aby porozmawiać o tym, co możemy dla Ciebie zrobić.
Po co czekać? Skontaktuj się z nami już dziś, aby rozpocząć pracę.