Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Dzięki routingowi numerów kierunkowych połączenia przychodzące są kierowane na podstawie - jak sama nazwa wskazuje - numeru kierunkowego dzwoniącego.
Jeśli masz skonfigurowany routing numerów kierunkowych, dzwoniący zostanie połączony z najbliższym oddziałem lub pracownikiem całkowicie automatycznie, bez konieczności wykonywania przez dzwoniącego jakichkolwiek czynności lub nawet zauważenia tego.
Routing numerów kierunkowych jest idealny, gdy masz kilka oddziałów w całym kraju i zawsze chcesz automatycznie przekierowywać dzwoniących do najbliższego oddziału lub pracownika.
Dobrym przykładem jest organizacja z oddziałami lub działami we wszystkich większych miastach. Dzięki jednemu numerowi cała organizacja jest doskonale osiągalna, a dzięki routingowi numerów kierunkowych dzwoniący są automatycznie łączeni z oddziałem w ich regionie.
Jeśli masz wiele oddziałów w jednym regionie, dobrym rozwiązaniem może być routing kodów pocztowych.
Różnica w stosunku do funkcji routingu kodów pocztowych polega na tym, że w routingu kodów pocztowych połączenie jest przekazywane na podstawie 4 cyfr kodu pocztowego dzwoniącego. Dzwoniący musi go najpierw wpisać, po czym połączenie jest przekierowywane.
Dużą zaletą routingu kodów pocztowych jest to, że zawsze możesz przekierować dzwoniących do najbliższego oddziału, nawet jeśli masz kilka oddziałów w jednym regionie.
Jako klient Belfabriek, zmiana na routing numerów Net jest niezwykle łatwa.
Możesz to zrobić online za pośrednictwem naszego pulpitu nawigacyjnego My Belfabriek lub aplikacji Belfabriek na iOS i Androida.
Na stronie ustawień numeru przewiń w dół, aż zobaczysz opcję routingu numeru kierunkowego. Opcję tę można łatwo włączyć lub wyłączyć za pomocą przycisku włączania/wyłączania.
Włącz routing numerów kierunkowych za pomocą aplikacji My Belfabriek
Jeden z naszych pracowników skontaktuje się z Tobą, aby przeprowadzić z Tobą routing. Możesz również samodzielnie wypełnić ten arkusz Excel, wskazując, które numery kierunkowe powinny być przekierowywane na które numery telefonów. Wystarczy, że zrobisz to raz i nie musisz się już o to martwić.
Osoba dzwoniąca zostanie automatycznie przekierowana do właściwego oddziału lub pracownika.