Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Linie alarmowe służą do zbierania i rozpowszechniania informacji o nagłych wypadkach. Dzięki inteligentnemu wykorzystaniu inteligentnego systemu interaktywnej odpowiedzi głosowej (IVR), usługi te można znacznie usprawnić, odciążając personel i poprawiając jakość usług.
W zależności od relacji organizacji z dzwoniącym, dzwoniący mogą identyfikować się za pomocą specjalnych kodów lub za pomocą kodu pocztowego lub numeru kierunkowego, aby wskazać obszar, w którym się znajdują.
Następnie mają możliwość zgłoszenia nowego zagrożenia poprzez pozostawienie wiadomości.
Nagranie jest wysyłane do użytkownika pocztą elektroniczną, a w razie potrzeby możemy wysłać wiadomość SMS informującą o zgłoszeniu nowego zagrożenia.
Podczas sytuacji kryzysowych operatorzy telefoniczni są zwykle zalewani dzwoniącymi, którzy mają te same pytania. "Czy ta katastrofa jest znana?", "Czy coś jest już w tej sprawie robione?" i "Kiedy spodziewacie się, że to zostanie naprawione?" to najczęstsze z nich.
Dzięki sprytnie zaprojektowanemu menu połączeń i kilku nagranym zapowiedziom tekstowym można przekazać te informacje dzwoniącym, a jednocześnie zachować dostępność personelu telefonicznego do innych spraw.
Jeśli masz listę numerów telefonów wszystkich klientów, którzy mają zostać powiadomieni o sytuacji awaryjnej, możemy również zlecić naszemu komputerowi głosowemu zadzwonienie do klientów i odtworzenie wcześniej nagranej wiadomości. W ten sposób można automatycznie powiadomić dużą liczbę klientów osobiście.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tworzeniu linii awaryjnej lub chcesz dowiedzieć się o możliwościach przeniesienia istniejącej linii do Belfabriek, skontaktuj się z nami.