Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Jednym z najczęstszych sposobów korzystania z numeru serwisowego jest odbieranie połączeń od wielu pracowników. Pomyślmy na przykład o infoliniach, usługach obsługi klienta lub liniach zamówień.
Jako klient Belfabriek masz dostęp do wielu funkcji, które pozwolą Ci zorganizować to w doskonały sposób. Niektórych z tych funkcji nie może zaoferować żaden inny dostawca!
Dzięki funkcji Wirtualnego Call Center połączenia są automatycznie, równomiernie rozdzielane pomiędzy dostępnych pracowników. Dzwoniący są przekazywani w kolejności przybycia. Pracownik, który nie miał dzwoniącego na linii przez najdłuższy czas, jest pierwszy w kolejce.
Można również zezwolić dzwoniącym na wskazanie pracownika, z którym chcą się połączyć.
Można to zrobić za pomocą menu wyboru lub konfigurując numery skrzynek dla wirtualnego call center. W obu przypadkach dzwoniący wpisują numer lub kod wskazujący pracownika, z którym chcą się połączyć.
Aby ten routing działał idealnie, ważne jest, aby dostępność pracowników była dobrze zorganizowana. W tym celu Belfabriek zapewnia kilka przydatnych narzędzi.
Oprócz funkcji kalendarza, możesz również pozwolić pracownikom ustawić własną dostępność za pomocą naszego internetowego narzędzia dla pracowników lub naszej aplikacji dla pracowników na iPhone'a i iPada. Oba narzędzia są unikalne dla Belfabriek.
Umożliwiając pracownikom samodzielne logowanie się i wylogowywanie na początku i na końcu zmiany, można natychmiast reagować na okoliczności wymagające dostosowania obsady. Logowanie dodatkowych lub innych pracowników zapewnia, że wszystkie połączenia przychodzące są nadal obsługiwane w sposób perfekcyjny.