Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Na stronie zespołu możesz zobaczyć swoje aktywne wirtualne call center
Na tej stronie możesz łatwo zbudować własne wirtualne call center w <10 minut.
Wprowadź wszystkie możliwe miejsca docelowe, do których mogą przychodzić połączenia. Mogą to być telefony VoIP, istniejące telefony lub telefony komórkowe od wszystkich możliwych dostawców i sieci.
Domyślnie nasza centrala PBX będzie oferować połączenia przychodzące do pracownika znajdującego się na górze listy, który jest aktywny.
Jeśli ten pracownik nie odbierze telefonu, centrala PBX zaoferuje połączenie następnemu pracownikowi na liście, który jest ustawiony jako aktywny.
Tak więc w tym przykładzie widzisz 6 użytkowników, z których 2 jest aktywnych, aby odbierać połączenia telefoniczne w tym czasie.
Logo firmy: możesz przeciągnąć i upuścić logo firmy w formacie PNG w miejscu na logo w lewym górnym rogu. (1)
Zdjęcia paszportowe - awatary: możesz przeciągnąć i upuścić zdjęcia współpracowników lub, na przykład, ikony lokalizacji biura na lalki, aby Twoje wirtualne call center było jak najbardziej przejrzyste (2)
Wyślij na adres office@belfabriek.com nazwy użytkowników i urządzenia, które chcesz dodać do swojego wirtualnego call center. Nasz dział pomocy technicznej doda je lub zmieni w ciągu 1 dnia roboczego
Czy chcesz, aby współpracownik został umieszczony na wyższej pozycji lub na pozycji 1 w Twoim wirtualnym call center i tym samym jako pierwszy odbierał połączenia przychodzące? Następnie przeciągnij tego użytkownika na wybraną pozycję (3)
Wybierasz się na spotkanie lub do klienta? Ustaw się jako niedostępny, ustawiając suwak na nieaktywny. Centrala PBX nie będzie wtedy oferować Ci żadnych połączeń telefonicznych. (4)