Kupuj numery bezpłatne, lokalne lub międzynarodowe bezpośrednio online
Wykorzystaj w pełni swój kontakt z klientem. Znajdziesz tu porady, wskazówki i najnowsze wiadomości.
Kontakt telefoniczny jest jednym z najskuteczniejszych kanałów pozyskiwania i utrzymywania klientów. Dla firm, które poważnie traktują swoją działalność telefoniczną, numer serwisowy jest koniecznością. Ale na tym nie koniec.
Gratulacje, właśnie zarejestrowałeś swój bezpłatny numer telefoniczny lub numer premium i jesteś teraz dumnym posiadaczem własnego numeru usługowego! Ale co teraz? Co jeśli linia jest zajęta?
To, że perfekcyjnie zorganizowany kontakt z klientem może natychmiast zaowocować zwiększeniem obrotów, nie jest niczym nowym. Ale jak można zmierzyć jakość kontaktu z klientem? I jak można ją poprawić?
Efektywna obsługa klienta zależy w równym stopniu od tego, jak się mówi, jak i od tego, co się mówi. Chcesz, aby po zakończeniu rozmowy telefonicznej klient czuł, że otrzymał pomoc i został dobrze obsłużony.
Logika jest prosta: jeśli ułatwisz obecnym lub potencjalnym klientom kontakt z Twoją firmą, będziesz częściej z nimi rozmawiać, a w efekcie zwiększysz sprzedaż.